Test: Toyota Yaris Cross 1.5 VVT-iE BiTone

Test: Toyota Yaris Cross 1.5 VVT-iE BiTone

Nova Toyota Yaris Cross efektivno pakuje ono što nam se dopalo kod najnovijeg Yaris u kompaktnu karoseriju SUV-a bez ikakvih nepotrebnih iznenađenja ili izmjena.

DSC04350
DSC04853
DSC04355
DSC04569
DSC04575
DSC04579
DSC04594
DSC04754
DSC04834
DSC04756
DSC04759
DSC04762
DSC04764
DSC04766
DSC04786
DSC04768
DSC04778
DSC04784
DSC04838
DSC04847
previous arrow
next arrow

Izuzetno je efikasan, ako ne i jedan od najnevjerovatniji automobila na tržištu u ovom momentu. Ime „Yaris“ sada čini porodicu malih automobila u Toyotinoj gami, to je naslov primijenjen na efikasan supermini, žestoki hot hatch i sada, mali SUV. Toyota Yaris Cross, svoje ime i neke stilske naznake preuzima od svog manjeg brata Yarisa, ali ga miješa sa dizajnerskom inspiracijom iz većeg modela, RAV4.

Izgrađen na novoj TNGA platformi za male automobile kao i obični Yaris, za pogon zaduže je 1,5-litarski trocilindrični benzinski agregat, a u našem slučaju testnog modela uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem. Testni model je verzija bez Hybridnog pogona što mu je i realno najveća i jedina mana, jer vozaču ovog super gradskog SUV vozila ostaje samo 36 litara rezervoar goriva sa kojim može preći 500-550 kilometara, a da je Hybrid to bi bila već itekako veća cifra.

Sama snaga 1.5 VVT-iE agregata je 125 KS i 145 Nm što za masu od 1.250 kilograma je sasvim dovoljno da bez problema ovaj automobil ima uglađeno ubrzavanje, međuubrzanja kao i krajnu maksimalnu brzinu od 170 km/h. Potrošnja na testu je iznosila između 5.5 i 7.2 litra na 100 pređenih kilometara.

Ovjes na Toyota Yaris Cross je pomalo čvršći, ali nije neprihvatljivo jer ipak se rai o SUV vozilu. Visina vožnje je povećana za 25 mm u odnosu na Yaris, ali se uticaj toga više oseća u položaju sjedenja, svakako se čini kao da se nalazite više nego u malom gradskom vozilu, iako je okruženje u vožnji funkcionalnije nego blještavo, kombinujući pristojne materijale sa prilično jednostavnim sklopnim uređajem.

Infotainment ekran od osam inča na je ogroman napredak u odnosu na stariju Toyotinu tehnologiju.

Dizajnerski ukrasi svakako imaju puno kompleta. Pored glavnog ekrana nalazi se ekran sa informacijama o vozaču od sedam inča i jak nivo sigurnosti i kompleta za pomoć, uključujući prilagodljivi tempomat, automatski klima uređaj, kameru za vožnju unazad, LED svjetla, aluminijske felge…

Sve u svemu Cross je zaista zanimljiv automobil, a kupac za ovaj testni model 1.5 VVT-iE BiTone mora izdvojiti 40.270 KM.