Upitate li proječnog vozača, ili čak i nekoga tko nikad u životu nije sjeo za volan automobila koje su mu prve asocijacije za Volvo, najbrojniji odgovor zasigurno će biti sigurnost. Vjerojatno se niti jedna marka automobila ne povezuje toliko s nekim karoserijskim oblikom kao Volvo s karavanom i za to kroz historiju postoji niz sjajnih primjera. Novi V60 će, nema sumnje, imati vjernu publiku.
V60 atraktivan je fotografijama, no uživo je doista magnetski privlačan.
Stvoren na platformi SPA, na kojoj voze i XC60 i modeli iz serije 90, u vizualnom se smislu snažno oslanja na rješenja ranije predstavljena na broj većem V90, ali pritom ide i korak dalje.
Sa prednje strane, prvo primjećujete sada već svojevrsnih trademark detalj poput Thorova čekića u velikim farovima i specifične maske hladnjaka, i dojam je zapravo da svi oni ovdje izgledaju još bolje nego na većem modelu. Iza znaka Volvo se krije adaptivnim tempomat, te donji dio branika koji izgleda kao da usisava sve ispred sebe.
Novi izgled, poznati trademark
Ako pogledamo sa boka V60 zaista ima preljepu siluetu, te njegove linije naglašavaju karavanski izgled. Ovo je najšiti i najdži automobile u klasi a najvažnija stavr karavana jeste veličina i prostor, kad smo kod veličine, V60 u dužini iznosi 4.7 metra, u širini 1.8 te visini 1.4, uz ponovno najveći međuosovinski razmak u klasi od gotovo 2.9 metara čini ga znatno šire ruke od prethodnika.. Sve ovo se naravno odrazilo i na putničku kabinu gdje V60 drži neke od rekorda u klasi, o čemu ćemo nešto kasnije pričati. Te na kraju reći da masa iznosi 1.668 kg a veličina felgi je 19’’.
Sa zadnje strane V60 je idealnog dizajna, ravnih ivica te prepoznatljivih stopova koji se pružaju od krova do branika, za razliku od dosadašnjih kockastih izgleda V60 je blago spušten i zaobljet te veoma elegantan. Stop svjetla se idealno uklapaju uz sami rub iznad tablice. Volvo natpis koji se nalazi tik ispod stakla koje se može posebno otvoriti od gepeka, te izduvne cijevi sa horomiranom lajsnom. Kad smo spomenuli gepek treba istaći da njegova zapremina sad iznosi 529 litara, što je veće od konkurencije, dok obaranjem zadnje klupe taj volumen raste na 840 litara.
U unutrašnjosti, već poznata instrument tabla. Centralni displej veličine 12,3 inča osjetljiv na dodir, a rad na njemu je sličan kao na telefonu. Instrument tabla ispred vozača je digitalna sa svim potrebnim informacijama te lijepog dizajna. Sjedišta su ergonomski perfektno odrađena te su profilisana u kombinaciji platno i koža. Naravno Volvo se potrudio i oko detalja te je na rubu sjedišta postavio malu zastavcu. Ova sjedšta uz zimski paket dobijaju grijanje, kao i grijanje mlaznice vjetrobranskog stakla. Uz Volvo Sensus možete spojiti Android ili Apple uređaj a da bi zvuk bioperfektan za to se potrudio već dobro poznati Harman Kardon. Centralna konzola rezervisana je za automatski mjenjač, pretince te par dugmića koji su veoma interesantnog dizajna.
Na zadnjoj strani priča od maloprije o povećanju dimenzije odnosi se itekako na zadnju klupu. Tačnije 51 cm prostora za koljena, što je rekordno u ovom segment. Mjesta ima sasvim dovoljno za 3 odrasle osobe koje se neće nijednom požaliti ako krenu na duže putovanje.
Agregat je dizelski pod oznakom D3 koji isporučuje 110 kW odnosno 150 KS i 320 Nm te uparen je sa 8-stepenim automatskim mjenjačem koji snagu šalje na prednju osovinu. Ovaj agregat ,iako automobil je pozamašno velik, je veoma štedljiv te a našem testu potrošnja je iznosila oko 5.8 litara, dok kapacitet rezervoara iznosi 55 litara. Maksimalna brzina je 205 km/h dok ubrzanje od 0 do 100 iznosi 9.9 sekundi.
Te na kraju cijena. Testni model sa svom dodatnom opremom iznosi 101.720 KM. Pošto je ovo riječ o demo vozilu cijena je 77.890 KM.
Tehničke karakteristike:
Motor: 2.0 D3, turbo dizel, četverocilindrični
Snaga: 150 KS/110 kW
Obrtni moment: 320 Nm
Mjenjač: osmostepeni automatski
Pogon: prednji
Performanse:
Ubrzanje: 0-100 km/h – 9,9 sekunde
Maksimalna brzina: 205 km/h
Dimenzije:
Dužina: 4.761 mm
Širina: 1.850 mm
Visina: 1.432 mm
Međuosovinsko rastojanje: 2.872 mm
Masa vozila: 1.668 kg