Ford Fiesta ST i VW Polo GTI trebali bi biti zabrinuti. U automobilskom svijetu bombardiranom crossoverima i SUV-ima, osvježavajuće je vidjeti novi vrući hečbek. Hyundai se sprema proširiti svoju N porodicu i to sa novim i20 N. Uoči službenog otkrivanja koje bi se trebalo održati u narednim sedmicama, južnokorejska je kompanija pustila nekoliko “zafrkancija” kako bi olakšala čekanje.
Već možemo primijetiti da je stajling daleko agresivniji u odnosu na model N Line, sa većim usisnicima zraka i istaknutim prednjim branikom. Uz to, i20 N ima zdepastije bočne strane i povećane kočnice sa oznakom N, dok nazad ima krovni spojler i veće izduvne cijevi koje smo mogli vidjeli na špijunskim snimkama.

I20 N također će se nalaziti niže cesti od bilo koje druge verzije subkompaktnog hatchbacka, a vozit će se na jedinstvenom setu 18-inčnih točkova. Zaokruživanje vanjskih ugađanja bit će dvobojna završna obrada glavnom izvedbom Blue Blue u kontrastu s Phantom Black krovom.
Nepotrebno je reći, prava čarolija bit će ispod haube. Iako Hyundai samo kaže da će i20 N imati motor sa turbopunjačem, srce i duša malog sportskog auta bit će 1,6-litreni benzinski motor koji proizvodi 201 konjsku snagu i 275 Nm obrtnog momenta.
Najmanji od N modela bit će ponuđen samo sa šest-stepenim ručnim mjenjačem koji radi zajedno s diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem koji se nudi standardno ili opcionalno, ovisno o tržištu. Prevrnuvši vagu s nešto manje od 1.200 kilograma, i20 N će iz mjesta dosegnuti 100 km/h za 6,7 sekundi, a maksimalnu brzinu koju razvija je 230 km / h. Dok za sigurno zustavljanje posao će raditi 320-mm prednji diskovi.
Što se tiče ovjesa, i20 N ima ojačanu MacPhersonovu postavku nosača na prednjoj osovini i snažniji raspored stražnjih torzijskih greda. Iza sjedala, preko luka točka prolazi uklonjivi niski nosač sličan onome što ćete pronaći na većem i30 N.
Hyundai i20 N bit će u prodaji u Europi sljedeće proljeće, a bit će suparnik Ford Fiesti ST i VW Polo GTI.