Nissan Qashqai, sada već davne 2007. godine, slobodno rečeno je začetnik SUV Crossover klase. Dosadašnje dvije generacije ovog vozila su napravile impozantne rezultate u prodaji širom svijeta, a i glasi za jedan od najprodavaniji SUV Crossovera ikada.
Novi izgled, agresivniji i dosta oštriji
Potpuno novi izgled treće generacije donosi veoma agresivniju liniju, oštrije ivice ali u isto vrijeme i nije previše upadljiv u oko postmatrača. Na prednjoj strani LED farovi u obliku bumeranga zaista se uklapaju u ovaj moderniji izgled Qashqai-a a bitno pomena je da u trećoj generaciji LED tehnologija svjetlosnih gurpa nisu kao dodatna opcija nego u seriskom paketu opreme. Na prednjoj strani po uzoru na prošlu generaciju idalje je pristutna „V“ rešetka prednje maske koja upotpunjuje izgled ovog vozila sa logotipom Nissan-a.
Agregati i pogon na našem tržištu
Na našem tržištu, najveće razočaranje za kupce, je da Qashqai se nuditi isključivo 1.3 turbo-benzinskim agregatom i 12V litij-ionskom baterijom koja nosi samo dodatne 22 kg na masi. Blagi hibrid je dostupan sa 140 KS i 158 KS, ručnim mjenjačem i pogonom na prednje točkove ili opcija sa 158 KS, CVT mjenjačem te pogonom na sva četiri točka.
Malo veći ali ipak i malo lakši Qashqai
Dimenziski novi Nissan Qashqai se neznatno razlije od prošle generacije. Tačnije nova treća generacija je otprilike za 2 cm, duža, šira i višlja te sada iznosi 4.425 x 1.848 x 1.655 mm. Pored toga međuosovinsko rastojanje od 2.665 mm što je porast od 19 mm rezultira sa dodatnih 60 cm prostora za koljena na zadnjoj klupi.
Uz povećanje dimenzija, logički slijed je i povećanje same mase, međutim Nissan Qashqai je lakši od prethodnika. To su omogućili lakšim vrata gepeka uz uštedu od -2,5 kg, kao i korištenjem kompozitnih materijala u izradi te u konačnici masa iznosi 1.422 kilograma. Gepek volumena 504 litre jer porastao za gotovo 75 litra a obaranjem zadnje klupe raste na 1.445 litara.

Unutrašnjost ovog automobila je udobnija i elegantnija nego prije ali opet veoma jednostavna i na dohvat ruke je sve kako vozaču tako i suvozaču. Kvaliteta materijala u serijskim modelima je podignuta na viši level nego prije. U boljim paketima opreme centralni displej ima dijagonalu od 9 inča, u početnim inč manje odnosno 8. Najbolja vijest je da pored svih komandi na dodir u Nissan-u idalje vjeruju u staru školu pa su svi dugmići idalje prisutni fizički tu.
Na samom kraju ostala je i cijena testnog modela kao i onih ostalih. 1.3 DiG-T 158 MHEV N-Connecta košta 65.100 KM, uvodni model starta sa cijenom od 58.700 KM (1.3 DiG-T 140 Visia) dok najskuplji model 1.3 DiG-T 158 MHEV CVT 4×4 Tekna+ iznosi 77.100 KM.
Cjenovnik za novi Nissan Qashqai