Sad i zvanično: Nova Toyota GR Corolla ! Ali izduvne cijevi ? Pa zašto…

Sad i zvanično: Nova Toyota GR Corolla ! Ali izduvne cijevi ? Pa zašto…

Nakon mnogo trailer-a, špekulacija i poslijednjeg videa nazvan ”Detektiv” Toyota je predstavila zvanično GR Corolla, novi model, iz porodice GR.

U Toyotinom sektoru Gazoo Racing razvili su dugo očekivanu GR Corollu. A najveću radost obezbjeđuje pogon na 4 točka i 306 KS.

GR Corollu pokreće kalibrirana i pojačana verzija 1.6 trocilindričnog turbo benzinskog agregata napravljenog za aktuelni model GR Yaris. Toyota Corolla razvija 306 konjskih snaga pri 6.500 obr/min i 370 Nm najvećeg obrtnog momenta od 3.000 do 5.500 obr/min.

Za prijenos snage na obje osovine zadužen je ručni 6-stepeni mjenjač, a raspodjela obrtnog momenta na prednju/zadnju osovinu može biti u omjerima 60/40, 50/50 i 30/70.

GR Corolla namontirana na ojačanim i olakšanim 18-inčnim aluminijskim felgama na kojima su gume Michelin Pilot Sport 4 (235/40). Za efikasno zaustavljanje brinu kočnice s prečnikom prednjih diskova koji iznosi 356 mm (naprijed) i 297 mm (nazad), a smanjenju mase pomogla su prednja vrata i poklopac motora koji su napravljeni od aluminija.

S paketom Circuit Edition stiže karbonski krov, ali i Torsen diferencijali s mehaničkom ograničenom blokadom. Podaci o cijeni i performansama još uvijek nisu objavljeni, a prvi primjerci u prodajne salone trebali bi stići u drugoj polovini godine.

Međutim najkontraverznija stvar vezana za novu Toyota GR Corolla su izduvne cijevi, a zašto to procijeniti i sami …