Test: Opel Crossland GS Line 110 KS

Test: Opel Crossland GS Line 110 KS

Opel nakon četiri godine je osvježio model Crossland u SUV B segmentu koji je do sada u Evropi već pronašao preko 300.000 kupaca. A kao i Opel Mokka, Crossland je iz svog naziva izbacio slovo X.

DSC01825
DSC01843
DSC01828
DSC01831
DSC01836
DSC01837
DSC01839
DSC01840
DSC01841
DSC01849
DSC01853
DSC01855
DSC01856
DSC01859
DSC01860
DSC01863
DSC01865
DSC01867
DSC01873
DSC01875
DSC01877
DSC01881
DSC01887
DSC01896
DSC01897
DSC01909
previous arrow
next arrow

Sa dimenzijama od 4.217 mm dužine, 1.825 mm širine i 1.605 mm visine kupcima se predstavlja kao prostrani gradski crossover, ali može se slobodno reći da je ovo itekako porodičan automobil. Mjesta na prednjoj kao i zadnjoj strani ima sasvim dovoljno. Ono što je itekako iznenađujuće jeste prostranost iznad glave putinika ovog vozila.

Pored „uklanjanja“ slova X u nazivu najznačajnija novost svakako facelift prednjeg kraja izveden po uzoru upravo na model Mokka sa karakterističnim licem Vizor, koje je sad zaštitni znak marke Opel. Naravno novost su i prednji robusniji branik te svjetla koja sada vizualno djeluju šire i koja su osim u početnom paketu uvijek imaju LED tehnologiju.

U kabini je ambijent ostao gotovo identičan, a novost je 8-inčni zaslon osjetljiv na dodir (7-inčni u osnovnom paketu) sa integriranim multimedijskim sustavom Navi Pro sa Apple CarPlay i Android Auto povezivošću. Praktičnosti u za klasu vrlo prostranoj kabini pridonosi poznata značajka pojedinačno pomičnih zadnjih sjedalica naprijed i nazad u dubini od 15 cm s pomičnim naslonima pritom je i djeljiva u omjeru 60:40. Testni model sa paketom GS Line što je skoro i sam vrh opreme ima notu sportskog duha. Preljepi crveni detalji unutrašnjosti, crveni konac, kao i one dvije prepoznatljive linije na sjedištima naglašavaju taj GS paket koji ponosno nosi to ime od legendarnog GSi-a.

Što se tiče motora, raspon benzinaca ostaje nepromijenjen, a na našem testu agregat koji pokreće Crossland u opremi GS Line je trocilindraš, turbobenzinc sa 110 KS, uparen sa šestostepenim manulenim mjenjačem i snagu šalje na prednju osovinu. Izuzetno štedljiv i veoma tih agregat je za ovaj automobil itekako dovoljan, a pak ako nekom i nije tu je i verzija sa 130 KS koja dolazi samo sa automatskim mjenjačem.

I za kraj cijena. Testni model Crossland GS Line iznosi 36.200 KM, dok za uvodni model, Crossland Edition potrebno je izdvojiti 29.200 KM