Test: Opel Crossland GS Line 110 KS

Test: Opel Crossland GS Line 110 KS

Opel nakon četiri godine je osvježio model Crossland u SUV B segmentu koji je do sada u Evropi već pronašao preko 300.000 kupaca. A kao i Opel Mokka, Crossland je iz svog naziva izbacio slovo X.

previous arrow
next arrow
Slider

Sa dimenzijama od 4.217 mm dužine, 1.825 mm širine i 1.605 mm visine kupcima se predstavlja kao prostrani gradski crossover, ali može se slobodno reći da je ovo itekako porodičan automobil. Mjesta na prednjoj kao i zadnjoj strani ima sasvim dovoljno. Ono što je itekako iznenađujuće jeste prostranost iznad glave putinika ovog vozila.

Pored „uklanjanja“ slova X u nazivu najznačajnija novost svakako facelift prednjeg kraja izveden po uzoru upravo na model Mokka sa karakterističnim licem Vizor, koje je sad zaštitni znak marke Opel. Naravno novost su i prednji robusniji branik te svjetla koja sada vizualno djeluju šire i koja su osim u početnom paketu uvijek imaju LED tehnologiju.

U kabini je ambijent ostao gotovo identičan, a novost je 8-inčni zaslon osjetljiv na dodir (7-inčni u osnovnom paketu) sa integriranim multimedijskim sustavom Navi Pro sa Apple CarPlay i Android Auto povezivošću. Praktičnosti u za klasu vrlo prostranoj kabini pridonosi poznata značajka pojedinačno pomičnih zadnjih sjedalica naprijed i nazad u dubini od 15 cm s pomičnim naslonima pritom je i djeljiva u omjeru 60:40. Testni model sa paketom GS Line što je skoro i sam vrh opreme ima notu sportskog duha. Preljepi crveni detalji unutrašnjosti, crveni konac, kao i one dvije prepoznatljive linije na sjedištima naglašavaju taj GS paket koji ponosno nosi to ime od legendarnog GSi-a.

Što se tiče motora, raspon benzinaca ostaje nepromijenjen, a na našem testu agregat koji pokreće Crossland u opremi GS Line je trocilindraš, turbobenzinc sa 110 KS, uparen sa šestostepenim manulenim mjenjačem i snagu šalje na prednju osovinu. Izuzetno štedljiv i veoma tih agregat je za ovaj automobil itekako dovoljan, a pak ako nekom i nije tu je i verzija sa 130 KS koja dolazi samo sa automatskim mjenjačem.

I za kraj cijena. Testni model Crossland GS Line iznosi 36.200 KM, dok za uvodni model, Crossland Edition potrebno je izdvojiti 29.200 KM

Share