Test: VW Tiguan R-Line 2.0 TDI 4Motion

Test: VW Tiguan R-Line 2.0 TDI 4Motion

Još početkom ljeta 2020. godine, Volkswagen, je redizajnirao jedan od najpopularnijih SUV vozila, model Tiguan. Sada je ovaj redizajnirani VW dostupan i na našem tržištu a naša redakcija je imala priliku voziti VW Tiguan R-Line 2.0 TDI 4Motion sa impresivnih 200 KS.

previous arrow
next arrow
Slider

Za one koji nisu znali, Tiguan je trenutačno najuspješniji Volkswagenov model u svijetu sa preko 6 miliona prodanih primjeraka. Samo tokom 2019. godine proizvedeno je 911.000 primjeraka, te u toj godini je bio najprodavaniji Volkswagen.  Tiguan je u Europi vodeći model svih SUV vozila. U želji da to tako ostane što duže, VW sada na tržište donosi opsežan „update“ kompletnog modela sa novim progresivnim pogonskim sistemima, sistemima podrške i infotainment sistemom te novim dizajnom prednjeg dijela vozila.

Na našem tržištu na raspolaganju su tri linije opreme, Life, Elegance i R-Line. Ulazni model Tiguan Life 1,5 TSI sa 150 KS starta od 60.911 KM, dok ulazni model Life sa turbodizelskim 2,0 TDI motorom od 150 KS i 4Motiron pogonom košta 69.137 KM. Model Tiguan već u seriji nudi Front Assist, Lane Assist, automatski klima uređaj Climatronic, LED glavna svjetla, 17-colne aluminijske naplatke, radio Composition, pripremu za We Connect & We Connect Plusi još mnogo toga. Testni model Tiguan R-Line 2.0 TDI 4Motion sa svom dodatnom opremom iznosi 95.600 KM.

Volkswagen nije napravio nikakve drastične dizajnerske promjene. Riječ je tek o laganom redizajnu, a što je najvidljivije na prednjem dijelu vozila. Redizajnirani izgled donosi harizmatičan prednji dio vozila sa novokoncipiranim LED glavnim svjetlima koje je “pokupio” sa novog VW Golf 8. Poklopac motora konstruiran je na višem položaju iznad markantne rešetke hladnjaka i pritom čini stilsku poveznicu između većeg Touarega i novog američkog SUV modela Atlas Cross Sport. Ovisno o razini opreme, na raspolaganju su novodizajnirani aluminijski točkovi veličine od 17 do 20 cola, dok testni model R-Line dolazi na 19 colnim,a uz doplatu naš Tiguan „čuči“ na 20 inčnim točkovima. Novi donji završetak zadnjeg dijela vozila zaokružuju stilski „update“ vanjskog dizajna Tiguana pored malo boljih stop svjetala u 3D izdanju.

Sa modularnom platformom treće generacije (MIB3) Tiguan donosi novi spektar online usluga, a prvi put i značajku App-Connect Wireless (povezivanje aplikacija smartphonea bez kabela). Novi je također 480 W sound sistem zvuk koji potpisuje Harman Kardon. Potpuno novorazvijeno je upravljanje sistemom Air Care Climatronic (dio serijske opreme od linije Life), ovdje su prvi put u Tiguanu integrirana dodirna polja i klizači. Njima se rukuje intuitivno te su potpuno osvijetljeni.

R-Line raspolaže serijskim detaljima kao što su LED glavna svjetla sa LED svjetlima za dnevnu vožnju i svjetlom za vožnju zavojima ali interesantna stvar je da u paketu Elegance u serijskoj opremi su svjetla IQ Light, dok za R-Line je doplata. Sistem Digital Cockpit Pro, koji sad „ukida“ dugmić sa centralnog displeja veličine 10-inča, ambijentalno osvjetljenje koje se može namjestiti u 30 boja i infotainment sistem „Ready 2 Discover“. Pored toga testni model ima zadnji poklopac sa električnim otvaranjem i zatvaranjem, uzdužne krovne nosače eloksirane u srebrnoj boji i već spomenute 20-inčne alu točkove, i ono najvažnije branici u stilu R-Line.

Paleta agregata za novi Tiguan je poznati TSI motor sa isključivanjem cilindara. Moderni 1,5 TSI motori snage 110 kW/150 KS ubraja se u najnoviju generaciju benzinskih motora marke Volkswagen.

I dalje su u ponudi turbodizelski modeli. Oni su sada povezani sa dvostrukim SCR katalizatorskim sistemom, što znači dvostruko doziranje u sam agregat, koji, u odnosu na prethodni model smanjuje emisiju Co2. Tesni model opremljen je sa najjačim agregatom, ako ne računamo R verziju, 2.0 TDI sa 147kW odnosno 200 KS i 400 Nm. Ubrzane ovog automobila, sa 4Motion pogonom, i itekako ne malom masom od 1.800 kg je za svega 7.5 sekundi do 100 km/h što je itekako impresivno. Potrošnja na testu je iznosila od 4.5 do 5.5 litara u zavisnosti jel u gradu ili van grada.

Ono što smo na kraju i željeli isporbati na novom Tiguanu se i modovi vožnje. Nažalost zbog ljetnih guma nismo mogli probati Snow režim rada ali ipak OffRoad Auto i OffRoad Expert jesmo. U oba režima automobil se ponaša potpuno drugačije od „Normal moda“, na „OffRoad Auto“ Tiguan sam podešava postavke vozila, DCC ovjes, upravljač, odziv na papučicu gasa, mjenjač zadržava duže u trenutnom stepenu prenosa itd. Dok u „Expert“ modu vi sve možete manuelno podesiti. Bilo kako bilo iako je kompaktni SUV u duši ima i karakteristike terenskog vozila, jer makadam pa čak ni blato nisu prepreka za novi VW Tiguan.

Specifikacija:

Share