I Lamborghini i Ducati idu na bubanj? Volkswagen se rješava još dva svoja brenda

I Lamborghini i Ducati idu na bubanj? Volkswagen se rješava još dva svoja brenda

S potrebom da se emisije unutarnjeg izgaranja značajno smanje i razviju električni i autonomni automobili, Volkswagen nije siguran što učiniti s egzotikom.

Uprava i direktori Volkswagena razmotrit će strategiju ovog proizvođača automobila na sastanku u studenom, i rade na novom “popisu obveza” jer tvrtka pokušava više nego udvostručiti vrijednost na 200 milijardi eura (235 milijardi dolara), prema riječima jednog od izvršnih direktora. To bi moglo rezultirati tehnološkim partnerstvima kad je riječ o sportskim automobilima i motociklima (Bugatti, Lamborghini i Ducati), restrukturiranjem ili drugim opcijama – uključujući prodaju. Doznaje se i kako Volkswagen, koji također posjeduje VW, Audi, Porsche, Seat i Škodu, razmatra ima li resursa za razvoj električnih platformi za svoje manje marke u trenutku kada ulaže milijarde u transformiranje svojih klasičnih velikoserijskih automobila.

Oštar izbor s kojim se Volkswagen suočava dolazi dok izvršni direktor Herbert Diess traži nove načine kako doći do novca za financiranje svog odmaka od motora s unutrašnjim izgaranjem, nakon što su moćni radnički sindikati u Njemačkoj blokirali planiranu akciju smanjenja troškova. Inače, u 2019. godini Lamborghini je prodao 4,554 vozila, dok ih je Bugatti prodao 82. U istom vremenskom razdoblju prodano je ukupno 52.000 Ducatija. Upućeniji i dalje nisu uvjereni da vrijedi ulagati resurse u električna vozila tih marki ako se ona ne sviđaju njihovim obožavateljima i kupcima. Razgovor o budućnosti Lamborghinija, Bugattija i Ducatija dolazi samo nekoliko tjedana nakon vijesti u kojoj se tvrdi da bi VW grupa mogla “preseliti” Bugatti u Rimac u zamjenu da Porsche poveća svoj 15,5-postotni udio u hrvatskom proizvođaču automobila na čak 49 %.

„Stalno promatramo portfelj naše marke, to je osobito bitno u fazi temeljnih promjena u našoj industriji. S obzirom na poremećaje na tržištu, moramo se usredotočiti i zapitati se što transformacija znači za pojedine dijelove grupe”, rekao je Diess. „Marke se moraju mjeriti s novim zahtjevima; elektrifikacijom, dosegom, digitalizacijom i povezanošću vozila!” Dodao je kako zbog svega postoji novi manevarski prostor i svaka marka mora pronaći svoje novo mjesto.

Izvor: quattroruote.hr