Još davne 1989. godine dobio je naziv Godzila od australiskog magazine Wheels, a i danas dan pali i žari ceste te kružne staze po svijetu! Na ovom testu vam donosimo san svakog momka – Nissan GT-R!
Nissan GT-R i dalje je jedan od najbržih automobila koji možete kupiti a iz godine u godinu je sve bolji. No dok se njegova dinamika neprestano poboljšava, njegova vožnja i unutrašnjost i dalje ostaju sve dalje i dalje, dok njegova nekada povoljna cijena također nastavlja spiralno rasti.
Većina automobila doživi jedan lifting lica sredinom svog života i to je to. No, Nissan GT-R nije većina automobila i bio je podvrgnut gotovo stalnim podešavanjima otkako je stigao. Prvi put R35 predstavljen je 2007. godine na Sajmu automobile u Tokiju, a do sad je imao dvije Facelift verzije. Prvu 2011. godine, a drugu 2017. godine te do danas nije mjenjao svoj izgled. Naravno GT-R R35 ima mnogo verzija kao što su SpecV, Egoist, Black Edition, Track Edition, Gentelman Edition, NISMO, NISMO N-Attack itd, te možemo reći kontraverznog nasljednika GT-R R50.
Nissan GT-R 2013 je preživio neke estetske promjene za razliku od prvog modela. Snaga motora sad je 404 kW odnosno 550 KS, a to je rezultat promjene položaja ventila, mapiranjem ECU kao i promjene izduvnog sistema, dobio je nove i jače kočnice te lakše točkove, strut bar, te mnogo bolje difuzore za aerodinamiku. Ten a prednjoj strani LED dnevna svjetla smještena u braniku samog vozila. Sa zadnje strane je ona prepoznatljiva stvar a to su četiri kruga za stop svjetla koja datiraju iz prethodnih generacija.

Što se tiče najveće promjene na R35 jeste sam agregat. Onaj famozni nadaleko najpoznatiji agregat na svijetu RB25DETT koji je bio redni šestak sada mjenja malo drugačiji šestak samo u V konfiguraciji. Sa svojih 404kW i masom od 1.820 kg ovaj automobile je posoban iz stanja mirovanja do 100 km/h stići za 3.1 sekundu te maksimalnu brzinu od 315 km/h.

Isto tako bitna stvar je da naziv Skyline se ne odnosi na generaciju R35.
Pri niskim okretajima po gradu, motor se osjeća jednako prgavo i nestrpljivo kao i uvijek, dovodeći do mjenjača sa dvostrukom spojkom i uzrokujući škripanje i stenjanje diferencijala pogona na sva četiri točka. Međutim, pronađite otvoreni komad puta, u trenu se “spustite” kroz nekoliko brzina pokretom lijeve lopatice i vrlo je malo automobila koji bi mogli pratiti Nissan GT-R dok puca po cesti .
Odziv prigušnog gasa je izuzetno oštar, posebno iznad 5.000 obrtajau minuti, čemu pomažu i nove mlaznice, iako ćete morati biti na stazi da biste testirali najviši odziv novog motora u višim brzinama, kao što je brzina GT-R mogu nositi.
Prednji kraj Nissana GT-R 2013 sada je tvrđi, zahvaljujući dodatnom podupiraču iza armaturne table (strut bar), a tu su i novi briježni vijci za prednji ovjes, od kojih Nissan tvrdi da poboljšava stabilnost u zavojima.
Vožnja je i dalje neizmjerno čvrsta i nevjerovatno beskompromisna, dok se prednji točkovi i dalje love uokolo prateći izbočine na cesti. I dok je ovo pomalo zabrinjavajuće po gradu, prisiljava vas da se usredotočite kada jako kočite pri velikim brzinama. Međutim, kada se Nissan GT-R uspori u zavoju, uključite se i ubrzajte, a način na koji automobil samo hvata i reže kroz zavoje je izuzetan. I dalje ostaje nevjerovatno visokotehnološki način pokrivanja tla kao nijedan drugi automobil na tržištu, ali voljeli bismo kad bi Nissan mogao doratiti GT-R-a pri niskim brzinama i pogotovu njegovu unutrašnost jer je za ove pare previse plastična…