U prvoj generaciji Opelova Mokka je bila pravi kompaktni SUV hit, koji je prodan u više od milijun primjeraka. Nova iteracija Mokke je B-Crossover koji gleda još širu publiku i prava je tehnološka riznica
Sreća je oduvijek pratila hrabre, pa tako prvi povratni rezultati s europskih tržišta kažu kako za novom Opel Mokkom, koja je i izvana i iznutra gotovo neizmijenjeni spektakularni koncept Opel GT X Experimental iz 2019., vlada vrlo veliko zanimanje. Uz hrvatsku premijeru, imali smo priliku na cestama Istre isprobati benzinsku i električnu verziju. Spajajući slavnu Opelovu prošlost s tehnologijama budućnosti, ovo je automobil koji sa sobom donosi priču i karizmu, od prvog do posljednjeg centimetra duljine. Opel u vrlo kompetitivnom B-SUV segmentu, koji zauzima više od 18% tržišta, već nudi uspješni Crossland.

No, kod njega je naglasak na funkcionalnosti i vrhunskoj iskoristivosti prostora, dok je Mokka više crossover ekspresivnog urbanog lifestyla s bogatim mogućnostima personalizacije. Pored toga, Crossland se nudi samo s ICE motorima, dok Mokka postoji i kao isključivo električni automobil. Postavljena je na Multi-energy CMP platformu koja omogućuje ugradnju i ICE i električnog pogona, i sa sobom donosi potpuno nove dizajnerske smjernice Opela, kao i punu vreću tehnologija. Prva stvar po kojoj će se pamtiti je maska Opel Vizor, inspirirana legendarnom Mantom.

Nakon Mokke ponio ju je i redizajnirani Crossland. Nude se dvije dizajnerske opcije; Ultimate koja predstavlja uglađenost i profinjenost, dok GS Line donosi sportsku notu. Interijer također odražava novu filozofiju. Prednja armatura Pure Panel također je gotovo neizmijenjena preslikana iz studije GT X Experimental, integrira dva širokozaslonska zaslona i usredotočuje se na najvažnije: veliki odmak od klasičnih kokpita preopterećenih informacijama i kontrolama. Pure Panel jedinstveno je jasnog dizajna.

Precizno je strukturiran i na prvi pogled razumljiv.Opelovi dizajneri pridavali su veliku važnost digitalnoj detoksikaciji. Kako bi izbjegli ometanje vozača, osigurali su intuitivan rad sustava. Gumbi i dalje kontroliraju najvažnije funkcije, ali bez potrebe za navigacijom kroz podizbornike. Iako je nova generacija za 124 mm kraća od prethodne Mokke, prtljažnik im je gotovo identičan, od 350 do 1105 litara. Ponudu benzinskih motora predstavlja sjajni trocilindrični 1.2 litreni turbo stroj u dvije verzije snage; 100 KS i 205 Nm, odnosno 130 KS i 230 Nm.

Uz oba motora se serijski isporučuje ručni 6-stupanjski mjenjač, a snažniji je dostupan i s 8-stupanjskim automatikom. Dizel obujma 1,5 litara razvija 110 KS i 250 Nm i dostupan je s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem. Električni model razvija 136 KS i 260 Nm, a napaja se iz baterije kapaciteta 50 kWh. Vozači mogu birati između tri načina vožnje – Normal, Eco i Sport, dok je domet do 324 kilometra prema WLTP protokolu. Naravno, uz automobil je dostupna sva sila sustava sigurnosti i asistencije, njih čak 16, kao i napredna svjetla IntelliLux LED matrix.

Paketi opreme su Mokka, Edition, Elegance, GS Line i Utimate.