S modelom C5X izgrađenim na platformi Peugeota 508, Citroen se vraća u srednju klasu, a novi će se model proizvoditi u Kini.
Međutim, ne vraća se s limuzinom / karavanom, kao i prethodni C5, koji se proizvodio do 2017. U skladu s potrebama kupaca, u salone će ući kao crossover. Vremena se mijenjaju, a mijenjaju se i imena. Tokom prezentacije je naglašeno da je riječ o kombinaciji limuzine, SUV-a i karavana. Dakle, nešto slično što već najavljuje i Ford sa modelom Mondeo.

Model je krenuo istim putem – od običnog automobila postao je moderan crossover. Puno je veći od C4 i izgrađen je na drugoj platformi – EMP2. Osnova za njegovu izgradnju bila je utroba Peugeota 508 i DS9. Dug je 4,8 metara i, kako je najavljeno, iznenađujuće prostrana unutrašnjost, s međuosovinskim razmakom od 2.785 mm, prostorom na stražnjem sjedalu, želi prednjačiti u segmentu, a 545 l prtljažnog prostora treba zadovoljiti potrebe zahtjevnih kupaca .
Tokom prezentacije nekoliko je puta naglašeno da su kupci koji odabiru automobile ove vrste posebno zahtjevni i ispuniti njihova očekivanja bio je ogroman izazov. Kažu da očekuju sve odjednom – robusnost SUV-a, eleganciju limuzine i praktičnost karavana. A C5X bi im to trebao dati.

Izlagači su pohvalili prednosti head-up ekrana u boji, a to je projiciranje slike na cestu ispred vozača. Kaže se da je to najprikladniji način očitavanja indikacija, ali naravno postojala su dva velika ekrana – jedan za volanom, a drugi tik do njega. C5X će imati novi multimedijski sistem s vrlo opsežnom glasovnom podrškom.

Voditelji ovo nisu željeli komentarisati. Zasad je poznato da će se model prodavati u tri verzije – dva motora s unutrašnjim sagorijevanjem i kao priključni hibrid snage 225 KS – poznat iz Citroena C5 Aircross, obećava približno 50 km vožnje u električnom načinu rada.
Voditelji su po tom pitanju bili precizniji. U Evropi će se automobili moći naručiti od oktobra, a prvi će se automobili pojaviti na cesti krajem ove ili početkom sljedeće godine. Ranije će se pojaviti u Kini, jer će se ovaj model i proizvoditi u Chengduu. Navodno lokalno tržište ima tri puta veći potencijal od evropskog i zato će se tamo praviti novi C5X. 1 od 17