Škoda Kodiaq predstavljen je 2016. godine a do sad proizveden je u više od 620.000 primjeraka . Kodiaq dolazi u konfiguraciji sa pet ili sedam sjedišta, proizvodi se u četiri fabrike, a kompaniji Škoda je donio ogroman uspjeh.
Kada je riječ o facelift modelu, promjene nije baš lako uočiti. Poklopac agregata je redizajniran, rešetka hladnjaka je sad nešto malo višea, a svjetla su tanja te sadrže matrix LED tehnologiju kao dodatnu opremu. Promjene su funkcionalne jer je Kodiaq sada aerodinamičniji zahvaljujući redizajniranim branicima i novom krovnom spojleru.
Ovisno o paketu opreme, obnovljeni SUV se može dobiti sa felgama veličine od 17 do 20 inča, a neke od njih su unaprijeđene kako bi se smanjio otpor zraka. Model visokih performansi Kodiaq RS je dobio set novih 20-inčnih felgi metalik crne boje, koje dolaze sa plastičnim aerodinamičnim dodatcima.
U unutrašnjosti, kao opcija, su ergonomska sjedišta presvučena perforiranom kožom, koja dolaze sa funkcijom masaže, grijačima i elektronskim prilagođavanjem. Neki paketi opreme se mogu dobiti sa ekološkim sjedištima koja su napravljena pomoću recikliranog materijala nastalog od povrća. Osnovni model ima sjedišta presvučena tkaninom. Opcija”M Package” za Style opremu donosi presvlake u kombinaciji kože i tkanine.
Novi Kodiaq je dobio dvokraki volan sad već viđen u drugim Škodinim modelima, a tu je i sofisticiranije LED ambijentalno osvjetljenje. Canton ozvučenje je unaprijeđeno te uključuje deset umjesto osam zvučnika, a tu je i subwoofer postavljen u gepeku. Ispred vozača je 10,25-inčni digitalni instrument koji je također već viđen.
Kodiaq RS je “odbacio” twinturbo dizelski agregat i umjestno njega dobio 2,0-litarski TSI koji pokreće i Octaviju RS. Ovaj agregat isporučuje 245 KS, što je više za 5 KS u odnosu na stari BiTDI. Također, lakši je za 60 kg, a i poboljšanji sedmostepeni DSG mjenjač je lakši za 5,2 kg.
Dostupni su i drugi motori među kojima je 1,5-litarski TSI sa 150 KS namijenjen osnovnom Kodiaqu sa prednjim pogonom. To će ujedno biti i jedina verzija sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem. Kupci će moći izabrati i snažniji 2,0-litarski TSI sa 190 KS, kao i 2,0-litarski TDI Evo agregat sa 150 odnosno 200 KS. Ovisno o odabiru motora, kupci će moći naručiti SUV sa sedmostepenim DSG mjenjačem i opcionim pogonom na sva četiri točka.
Prodaja obnovljenog Kodiaqa u Evropi počinje u julu.