Jedan od najvažniji automobila na našem tržištu je Hyundai Tucson, jer 2018., 2019. i 2020. godine bio je najprodavaniji SUV u našoj zemlji. Do sada u svijetu je prodano preko 7 milijona Tucson-a. Nova četvrta generacija sa onom prethodnom, može se reći, dijeli samo ime.
Novi Hyundai Tucson sada odlikuje poptuno drugačiji dizajn koji uključuje i prednja parametrijska LED dnevna svjetla, koja kada su izgašena, uopće ne mogu primjetiti, jer su stopljena u prednju masku. Pored toga dizajn zadnjih svjetala je također poseban i jedinstven što Tucson-a odvaja od konkurencije.
Naš testni model opremljen je pogonskim agregatom 1.6 CRDI koji isporučuje 100 kW odnosno 136 KS. Pored toga u ponudi benzinski motori snage od 150 KS i 180 KS, kao i turbo dizelska sa 115 KS. U ponudi je dostupan i pogon na sva četriti točka a kupac može birati ručni ili automatski mjenjači.
Prednja LED dnevna svjetla koja se stapaju s velikom maskom. Ddličan dizajn dvobojnih 19-inčnih aluminijskih felgi dok zadnja svjetla trokutastog dizajna i sa crtom duž cijelih petih vrata koja ih spaja. Veliki krovni spojler koji sakriva zadnji brisač, pa čak, možda i najljepši detalj, dvostruka izdiuvna cijev.
Tucson istovremeno izgleda moderno, futuristički, hi-tech, ali i elegantno, a mogli bi čak reći i nenapadno. A sve to stalo je u klasičnih 4,5 m dužine.
A iako je standardnih dimenzija, može se pohvaliti i velikim prtljažnikom koji u osnovi ima zapreminu od čak 577 litara, a kad se preklope zadnja sjedišta on raste na velikih 1.759 litara.
U unutrašnjosti je sve novo i sa prethodnikom nema nikakve veze. Ispred vozača je ugrađena 10,25-inčna digitalna instrument tabla, vidljivost ekrana je odlična pri bilo kojim vremenskim uvjetima, pa čak i po najjačem suncu. Središnji dio se nalazi pod velikim poklopcem, koji štiti 10,25-inčni multimedijski ekran sa mnogobrojnim funkcijama, te odvojenih komandi klima uređaja.
Ispod toga se nalazi pretinac na kojem su i razni priključci, a na početku središnje konzole između sjedala počinju se nazirati klasične tipke putem kojih se upravlja grijanjem i hlađenjem sjedala, volana, senzorima i kamerama, a slijede i tipke automatskog mjenjača. Već smo navikli kako se sve rjeđe može vidjeti klasična ručica, a tako je i kod novog Tucsona – tu su samo tipke za izbor smjera vožnje.
Tucson dobro leži na cesti, a i ne naginje se previše pri bržim prolascima kroz zavoje, pa je vožnja udobna. Osim toga, zvučna izolacija je dosta dobra, pa je u automobilu dovoljno tiho, čak i pri nešto višim brzinama.
Cijena za testni Hyundai Tucson 1.6 CRDI 7DCT 4WD H-Track Luxury potrebno je izdvojiti 79.790 KM, a riječ je o najskupljoj izvedbi koju pogoni dizelski motor.
Najpovoljniji benzinski Tucson je dostupan već od 50.990 KM sa benzinski agregatom, dok za dizelski sa 115 KS, potrebno je izdvojiti 53.490 KM.