Test: Hyundai Tucson 1.6 CRDI 4WD Luxury

Test: Hyundai Tucson 1.6 CRDI 4WD Luxury

Jedan od najvažniji automobila na našem tržištu je Hyundai Tucson, jer 2018., 2019. i 2020. godine bio je najprodavaniji SUV u našoj zemlji. Do sada u svijetu je prodano preko 7 milijona Tucson-a. Nova četvrta generacija sa onom prethodnom, može se reći, dijeli samo ime.

DSC07818
DSC07829
DSC07947
DSC07965
DSC07832
DSC07824
DSC07831
DSC07847
DSC07852
DSC07856
DSC07858
DSC07859
DSC07864
DSC07866
DSC07867
DSC07868
DSC07869
DSC07872
DSC07874
DSC07876
DSC07879
DSC07880
DSC07882
DSC07884
DSC07886
DSC07892
DSC07896
DSC07944
DSC07949
DSC07951
DSC07952
DSC07954
DSC07958
DSC07959
DSC07961
DSC07962
DSC07966
DSC07967
DSC07969
DSC07971
DSC07972
previous arrow
next arrow

Novi Hyundai Tucson sada odlikuje poptuno drugačiji dizajn koji uključuje i prednja parametrijska LED dnevna svjetla, koja kada su izgašena, uopće ne mogu primjetiti, jer su stopljena u prednju masku. Pored toga dizajn zadnjih svjetala je također poseban i jedinstven što Tucson-a odvaja od konkurencije.

Naš testni model opremljen je pogonskim agregatom 1.6 CRDI koji isporučuje 100 kW odnosno 136 KS. Pored toga u ponudi benzinski motori snage od 150 KS i 180 KS, kao i turbo dizelska sa 115 KS. U ponudi je dostupan i pogon na sva četriti točka a kupac može birati ručni ili automatski mjenjači.

Prednja LED dnevna svjetla koja se stapaju s velikom maskom. Ddličan dizajn dvobojnih 19-inčnih aluminijskih felgi dok zadnja svjetla trokutastog dizajna i sa crtom duž cijelih petih vrata koja ih spaja. Veliki krovni spojler koji sakriva zadnji brisač, pa čak, možda i najljepši detalj, dvostruka izdiuvna cijev.

Tucson istovremeno izgleda moderno, futuristički, hi-tech, ali i elegantno, a mogli bi čak reći i nenapadno. A sve to stalo je u klasičnih 4,5 m dužine.

A iako je standardnih dimenzija, može se pohvaliti i velikim prtljažnikom koji u osnovi ima zapreminu od čak 577 litara, a kad se preklope zadnja sjedišta on raste na velikih 1.759 litara.

U unutrašnjosti je sve novo i sa prethodnikom nema nikakve veze. Ispred vozača je ugrađena 10,25-inčna digitalna instrument tabla, vidljivost ekrana je odlična pri bilo kojim vremenskim uvjetima, pa čak i po najjačem suncu. Središnji dio se nalazi pod velikim poklopcem, koji štiti 10,25-inčni multimedijski ekran sa mnogobrojnim funkcijama, te odvojenih komandi klima uređaja.

Ispod toga se nalazi pretinac na kojem su i razni priključci, a na početku središnje konzole između sjedala počinju se nazirati klasične tipke putem kojih se upravlja grijanjem i hlađenjem sjedala, volana, senzorima i kamerama, a slijede i tipke automatskog mjenjača. Već smo navikli kako se sve rjeđe može vidjeti klasična ručica, a tako je i kod novog Tucsona – tu su samo tipke za izbor smjera vožnje.

Tucson dobro leži na cesti, a i ne naginje se previše pri bržim prolascima kroz zavoje, pa je vožnja udobna. Osim toga, zvučna izolacija je dosta dobra, pa je u automobilu dovoljno tiho, čak i pri nešto višim brzinama.

Cijena za testni Hyundai Tucson 1.6 CRDI 7DCT 4WD H-Track Luxury potrebno je izdvojiti 79.790 KM, a riječ je o najskupljoj izvedbi koju pogoni dizelski motor.

Najpovoljniji benzinski Tucson je dostupan već od 50.990 KM sa benzinski agregatom, dok za dizelski sa 115 KS, potrebno je izdvojiti 53.490 KM.