Novi Peugeot 308 stigao i na tržište BiH, u ponudi i hibridni motori

Novi Peugeot 308 stigao i na tržište BiH, u ponudi i hibridni motori

Novi Peugeot 308 razvijen je na modularnoj platformi EMP2, sa mogućnošću ugradnje različitih vrsta pogonskih motora, što omogućuje i uvođenje cijele game s električnim motorima, uključujući 100% e-izvedbu u ovom segmentu.

Novu 308-icu krasi privlačan dizajn, u kojem se ističe novi grb marke. Tehnološki gledano, novi Peugeot 308 opremljen je najmodernijim sistemima za pomoć u vožnji a novi Peugeot i-Cockpit dodatno je razvijen i sada sadrži i-Connect Advanced, intuitivan, povezan i napredan multimedijski sistem.

Štedljiv i vrhunskih perfomansi, novi Peugeot 308 ponudom punjivih hibridnih motora te benzinskih i dizelskih motora utjelovljuje načelo ‘Power of Choice’.

Kod nove 308-ice sada dužina iznosi 4,36 m (+11 cm) međuosovinski razmak produžen je za 55 mm i sada iznosi 2,675 m, što izdužuje siluetu i donosi više prostora putnicima u stražnjem dijelu, dok 20 mm niža visina vozila (sada iznosi 1,44 m) zajedno s mekšim dizajnom nosa vizuelno pridužuje poklopac motora.

Obim prtljažnika sada iznosi 412 litara uz 28 litara u pretincima ispod poda. Sa preklopljenim naslonima stražnjih sjedala obim prtljažnog prostora može doseći 1.323 litre.

Kako bi se ispunili ciljevi u pogledu aerodinamične učinkovitosti, uložen je i veliki trud u pogledu optimizacije strukture vozila i poboljšanja prešanja karoserije koja sada maksimalno prijanja uz arhitekturu vozila, što je posebno vidljivo na blatobranima koji su snažno izbočeni, ali nisu utjecali na širinu traga točka. Gume za novi Peugeot 308 dolaze u dimenzijama od 16 do 18 inča, u kategorijama klase A i A+ smanjenog otpora kotrljanja.

Novi Peugeot 308

Novi Peugeot 308 krasi i novi grb marke Peugeot na prednjoj maski koja mu je u potpunosti prilagođena. Prednja, stanjena svjetla izvedena su u LED tehnologiji već od prvog nivoa opreme. U njihovom produžetku su dnevna svjetla u obliku kuke na prednjem odbojniku. Ovaj svjetlosni popis odlično se uklapa u aktuelni stil marke Peugeot i prepoznatljiv je na prvi pogled, bilo danju ili noću.

U izvedbama GT/GT Pack, prednja Full LED svjetla još su tanja i opremljena su tehnologijom Matrix LED za veću sigurnost u vožnji.

Dizajn boka vozila oslanja se na prepoznatljive elemente Peugeota kroz istoriju (Peugeot 205, 208, 308, itd), a istodobno daje dojam dinamičnosti.

Stražnji dio oblikovan je za postizanje boljih aerodinamičnih perfomansi, baš kao i završna linija na krovu zbog koje je novi 308 dobio karakterističan dugi spojler. I stražnja svjetla izvedena su u Full LED tehnologiji i u obliku su triju linija koje stvaraju moderan svjetlosni potpis karakterističan za marku Peugeot.

Novi Peugeot 308 doživio je evoluciju u pogledu ergonomije, kvalitete, dizajna i tehnologije uz svoj potpuno novi multimedijski sistem i-Connect.

Novi Peugeot 308

Novi kompaktni, ergonomski volan (grijan u opciji) sadrži senzore koji mogu prepoznati drži li vozač ruke na upravljaču dok se koristi novim sistemima za pomoć u vožnji.

Digitalna instrument tabla postavljena u nivou očiju čini 10″ digitalni zaslon i dostupan je od nivoa opreme Active. U izvedbi GT instrument tabla je trodimenzionalna. Digitalna instrument ploča može se u potpunosti podesiti i personalizirati te ima nekoliko načina prikaza (navigacijski sistem TomTom povezan s internetom, radio/multimedija, sistemi za pomoć u vožnji, podaci o potrošnji električne energije itd.) koji se mogu mijenjati direktno na ploči.

Novi Peugeot 308

Konstrukcija armaturne ploče za novi Peugeot 308 temelji se na stilu high-vent u kojem su ventilacijski otvori postavljeni direktno ispred glave putnika, u optimalnom položaju za udobnost vozača i putnika.

Ovakva konstrukcija omogućuje da standardni 10″ središnji dodirni zaslon, smješten nešto niže od digitalne instrument table, bude bliže vozačevoj ruci i potpuno se prirodno uklapa u armaturnu ploču.

Počevši od nivoa opreme Allure, novi Peugeot 308 uvodi virtualne i-prekidače koji su u potpunosti podesivi i koji zamjenjuju fizičke komande klima-uređaja. Smješteni su nasuprot središnjeg zaslona, poput otvorene knjige, te stvaraju jedinstven izgled i nude vrlo posebnu tehnologiju u segmentu. Svaki i-prekidač predstavlja tipku osjetljivu na dodir za prečace kojima se otvaraju postavke klima-uređaja, kontakti iz telefona, radiostanice, pokreću aplikacije i slično, a sve je konfigurirano u skladu sa željama korisnika.

Novi Peugeot 308 razvijen je na modularnoj platformi EMP2, sa mogućnošću ugradnje različitih vrsta pogonskih motora, što omogućuje i uvođenje cijele game s električnim motorima, uključujući 100% e-izvedbu u ovom segmentu.

Novi Peugeot 308

– Hybrid 225 e-EAT8 (pogon na dva točka): kombinacija motora PureTech od 180 KS/ 132 kW i električnog motora od 81 kW povezanih s mjenjačem e-EAT8, 26 g emisije CO2 po km i do 59 km dosega u 100% električnoj vožnji prema WLTP protokolu.

– Hybrid 180 e-EAT8 (pogon na dva točka): kombinacija motora PureTech od 150 KS/ 110 kW i električnog motora od 81 kW povezanih s mjenjačem e-EAT8, 25 g emisije CO2 po km i do 60 km dosega u 100% električnoj vožnji prema WLTP protokolu.

Litij-ionska baterija kapaciteta je 12,4 kWh i snage 102 kWh, a u vozilu postoje dvije vrste ugrađenih punjača koji zadovoljavaju sve nivoe sistema za punjenje. To su jednofazni punjač od 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni punjač od 7,4 kW u opcijskoj opremi.

Uređaj Wall Box (32 A) od 7,4 kW omogućuje potpuno punjenje baterije za 1,55 h putem jednofaznog punjača od 7,4 kW, utičnica (16 A) omogućuje potpuno punjenje za 3,50 h punjačem od 3,7 kW, a standardna utičnica (8 A) omogućuje potpuno punjenje za 7,05 h putem jednofaznog punjača od 3,7 kW.

Novi Peugeot 308 dostupan je i s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem u kojima se emisija CO2 kreće od 117 g/km. Udovoljava novim Euro 6 propisima norme, a u toku je homologacija prema protokolu WLTP.

Benzinski trocilindarski 1,2 motori su: PureTech 110 i 130 (sa 6-stepenim ručnim mjenjačem) i PureTech 130 s automatskim mjenjačem EAT8.

Dizelski četvorocilindarski 1,5-litreni motori su: BlueHDI 130 (6-stepeni ručni mjenjač) i BlueHDI 130 s automatskim EAT8 mjenjačem.

Novi Peugeot 308 proizvodit će se u tvornici u francuskom Mulhouseu i bit će dostupan u sedam boja:

  • zelena Olivine,
  • plava Vertigo,
  • crvena Elixir,
  • bijela Perle Nacre,
  • bijela Banquise,
  • siva Artense
  • crna Perla Nera.

Ovisno o zemlji prodaje, novi Peugeot 308 može se kupiti na internetskim stranicama Marke, čime se kupcima omogućuje da kupovinu, prodaju starog vozila, odabir financiranja i odabir mjesta dostave u potpunosti obave putem interneta.

Cijena Peugeot 308 na BiH tržištu

Novi Peugeot 308

Na tržištu BiH, prema aktuelnom cjenovniku, najjeftini Peugeot 308 je sa opremom Active Pack i motorom 1.2 PureTech 110 STT, sa 6-stepenim ručnim mjenjačem, koji do registracije košta 40.289 KM.

Snažniji model sa istim paketom opreme i motorom od 130 KS košta 41.903 KM (sa 8-stepenim automatskim EAT8 mjenjačem 45.279 KM). Novi 308 Active Pack sa motorom 1.5 BlueHDi 130 STT i 6-stepenim ručnim mjenjačem košta 44.116 KM, a sa 8-stepenim automatskim EAT8 mjenjačem 47.492 KM.

Novi 308 sa GT opremom i motorom 1.2 PureTech 130 EAT8 sa EAT8 automatskim mjenjačem košta 53.532 KM, a isti model sa snažnijim motorom 1.5 BlueHDi 130 EAT8 košta 55.745 KM.

Nešto skuplji je 308 GT Pack 1.2 PureTech 130 EAT8 koji se prodaje po cijeni od 56.908 KM, a snažniji 308 GT Pack sa motorom 1.5 BlueHDi 130 EAT8 košta 59.121 KM.

Što se tiče Plug-in Hybrida (svi imaju EAT8 automatske mjenjače) najjeftiniji je model 308 Active Pack 1.6 THP Hybrid 180 po cijeni od 75.108 KM, nešto skuplji je 308 GT 1.6 THP Hybrid 180 sa cijenom od 83.951 KM, dok je najskuplji novi 308 GT Pack 1.6 THP Hybrid 220 sa cijenom do registracije počev od 92.364 KM.